|
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Interim ansættelse |
|||
Interim Management er betegnelsen for løsninger af midlertidige lederopgaver eller projekter. I forbindelse med løsning af disse opgaver/projekter vil interimlederen eller specialisten, bidrage med eksterne kompetencer, som ellers ville kræve ekstern konsulentbistand, og samtidig have ansvaret for gennemførelsen, hvilket kan være i perioder fra få uger til flere år. Omkostningerne ved interimansættelser er typisk halvdelen af omkostningerne ved at hyre et af de store konsulenthuse. IM2 Human Resources rekrutterer de relevante og trænede ledere og specialister. Interimmedarbejderen kan være på senior-ledelsesniveau, mellemleder- eller ekspertniveau. I modsætning til en traditionel konsulent er en Interim medarbejder virksomhedens egen faste medarbejder i en begrænset periode. IM2 Human Resources arbejder bredt inden for det private og offentlige samt typisk inden for videnbaserede virksomheder. Interimmedarbejderen, skal naturligvis hurtigt i gang. For at sikre det optimale udbytte af en interimmedarbejders indsats, skal det understreges, at en personaleudviklingsansvarlig på højt niveau eller anden erfaren leder kan hjælpe med til en smidig og problemfri indkøringsperiode. En sådan person kan hjælpe interimmedarbejderen med at forstå virksomhedens kultur og de daglige forretningsgange. |